דף הבית

רז וחני דהאן אדריכלות ועיצוב פניםרז וחני דהאן אדריכלות ועיצוב פניםרז וחני דהאן אדריכלות ועיצוב פניםרז וחני דהאן אדריכלות ועיצוב פניםרז וחני דהאן אדריכלות ועיצוב פניםרז וחני דהאן אדריכלות ועיצוב פנים

אדריכלות ועיצוב פנים

רז וחני דהאן

תהליך תכנון בית מגורים הוא תהליך חוויתי ומרגש, המהווה את אחד משיאי ההגשמה והיצירה עבור רובנו. ה “אני מאמין” שלנו, הוא מציאת הנכון, האסתטי, היעיל, תוך שיתוף ושילוב בין הנסיון והמקצועיות מצד המתכנן, לבין טעמו והשקפת עולמו של מזמין התכנון.

עיצוב פנים אמבטיה

הדרך שלנו אל התכנון האופטימלי, עובר דרך שיח מפותח ומפורט עם מזמין התכנון, תוך הבנה מעמיקה של צרכיו, חלומותיו, והעדפותיו האישיות, הכוללת ירידה לפרטי פרטים
ויציקתם לתוך מסגרות מקצועיות של עקרונות תכנון נכון, מסגרת תקציבית, הנדסת אנוש, וכמובן גם רגולציה וזכויות בניה., כל זאת במטרה לתכנן את הבית המושלם.

עיצוב פנים אמבטיה

רז וחני דהאן
אלוהים נמצא בפרטים הקטנים

קצת עלינו

משרד רז וחני דהאן אדריכלים הוקם בשנת 1997.

המשרד עוסק במגוון פרויקטים איכותיים תכנון בתים פרטיים, תכנון פרויקטי, מגורים בבניה רוויה, עיצוב-פנים, תכנון מבני ציבור ומסחר, ליווי תהליכי רישוי של פרויקטי בניה ושירותי הדמיה תלת-ממדית.

מתוקף התמחויותיהם השונות, משלבים חני ורז דהאן אספקטים שונים ומגוונים ונותנים מעטפת תכנונית מקיפה ויסודית המלווה פרויקטים משלבי תכנון ראשוניים ועד לפיקוח על הביצוע וטפסי גמר.

הגישה המקצועית משלבת בין אספקטים פונקציונלים ופרויקטים שמקורם מהראש, לבין אספקטים אומנותיים ועיצוביים, הבאים ממקום של רגש ותחושה.

אדריכלות

התהליך – איך זה מתבצע?

שליחת בקשה
לקבלת מידע
תכנוני ראשוני
אדריכלות הסבר ללקוח על
זכויות הבניה
והאפשרויות
אדריכלות הכנת סקיצות אדריכלות הכנת תכנית
אדריכלית
והגשה לוועדה
אדריכלות קבלת היתר בניה
אדריכלות ועיצוב פנים

    לפרטים נוספים ותיאום פגישה